woensdag 21 januari 2009

leerlingen

Het is leuk om te zien hoe leerlingen zijn, wat ze doen, waar ze goed in zijn, waar ze van houden - en dat vooral buiten school om. Laatst stond een leerling van mij in de krant, omdat hij in zijn vrije tijd goochelt. En niet een beetje! Dat doet hij goed, hij verdient zelfs geld met optredens.
Spontaan nodigde ik hem uit om wat goocheltrucs in de klas te doen, en gister was dat zover. Adembenemend heeft de klas en ik zitten kijken naar wat hij allemaal uitspookte. Echt geweldig om te zien. Vooral ook de verandering: een lieve jongen die helaas dyslectisch is en (dus) Duits erg moeilijk vindt, naar een jongen vol zelfvertrouwen staande voor de groep en zijn ding doet. Echt top. Groot applaus voor hem na zijn trucs. En iedereen wilde de geheimen weten. Jammer... dat is part of the deal natuurlijk.

Check hier Magic W en zijn trucs.

1 opmerking:

JohanK zei

Hallo Lian,
In november waren we bij jou in de kerk voor het opdragen van mijn neefje Manuel. Toevallig vertelde jij toen iets over je werk en kwam ik je blog tegen. Sindsdien volg ik je blog! Ik heb de link nu ook op mijn eigen blog gezet...

groeten,
Johan