vrijdag 23 januari 2009

nog 1x speciaal voor Sam en wat extra's



Op de blog van Nu Eef Niet wordt een heftige discussie gevoerd over allerlei ranzige zaken. In mijn reactie schreef ik dat ik ooit een geweldig youtube filmpje had over snot. Het blijkt echter slechts een foto te zijn. Speciaal voor Sam, die dat namelijk misschien gemist heeft vanwege zijn trouweritis, nog één keer deze geniale foto:

Daarnaast wil ik natuurlijk de überranzigheidprijs winnen en daarom het volgende filmpje, geniet mee zou ik zeggen (hahaha)(als je niet tegen zulke dingen kan, dan niet kijken)(behoorlijk goor warning)(bakje bij de hand???!!!!!):

3 opmerkingen:

Eef zei

Ahh bahh!
Gelukkig zijn het doorkijk-snottebellen en geen groene.
Ik ken iemand waarvan de vader als kind de kinderen met zijn mond uitzoog. Al het snot in zijn mond en daarna spuugde die het uit. Dat is pas VIES!

Eef zei

Die ene zin klopt niet helemaal, maar toen dat meisje een kind was deed haar vader haar neus dus uitzuigen, het blijft bah

Leon zei

Jullie beide zouden 1 jaar lang geen toegang meer moeten krijgen tot je weblog, wat ontzettend goor!