dinsdag 15 januari 2008

vrede

Hahahaha. Vandaag was ik zo mogelijk nog sacherijniger dan gister. Het was op een bepaald moment zo erg, ik liep zo erg op alles te zeiken, dat ik heel erg om mezelf moest lachen.

En dan zegt de bijbel gewoon in al mijn sacherijnigheid:
Uw vriendelijkheid moet bij alle mensen bekend zijn. Filippezen 4:5. Zo, die zit. Nou volgens mij heb ik wel heel veel mensen erg laten lachen, dat telt ook toch??? Das toch heel vriendelijk??!!
Maar goed, ik had ook wel zoiets van: nu ga ik kappen met die sacherijnigheid, hoe of wat dan ook, nu een streep eronder, knop om en er gewoon weer voor gaan.

Misschien dan ook maar ff de rest van Filippenzen 4: 5-7 -->


... De Heer is nabij. Wees niet bezorgd, maar laat al uw wensen bij God bekend worden door te bidden en te smeken en door een dankgebed te zeggen. En de vrede van God, die alle begrip te boven gaat, zal uw hart en uw gedachten bewaren in Christus Jezus...

Op naar de vrede!!!!

Geen opmerkingen: