dinsdag 21 augustus 2007

ei

We doen veel spelletjes hier op Corfu:
* het dagelijkse spel met de muggen: ik word er steeds beter in, mede dankzij spuitspul waardoor ik minder gestoken word en ik ontdek hun schuilplekjes in de warme badkamer.
Laatst was ik echter 's nachts gestoken, ik trok het laken over me heen, maar helaas zat de mug OOK onder het laken, dat was een vijfklapper voor hem in 1 minuut.
* gister een spel gespeeld met de zon en (minder) zonnebrand. De winnaar kreeg als prijs meer bruin, de verliezer kreeg als prijs meer rood. Ik gokte helaas verkeerd en daardoor heb ik rood gekregen. Ofwel: ik ben giga verbrand op mijn acherkant, benen en rug. Mijn rug was gisteravond zo warm dat je er een ei op kon bakken. Gelukkig wel goed geslapen, maar vandaag een dagje schaduw voor mij.

Gister naar Sidari geweest in het Noordwesten van Corfu. Supermooie natuur en heerlijke zee. Vrijdag naar Paxos en Antipaxos, met een boot mee.
Zondag naar een Anglicaanse kerk geweest in Kerkira. 's Avonds naar een worshipavond in Dassia. Was cool, mis dat wel een beetje.

Later

Geen opmerkingen: