zondag 12 augustus 2007

vknt

Morgen op vakantie naar Corfu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hiep hiep hoera.
Maar tot daaraan toe moest ik vandaag -en ook morgen- nog een heleboel doen.

Wassen en was ophangen, koffer pakken, heel hard nadenken wat ik allemaal mee moet nemen qua kleren en andere spulletjes, allerlei andere zaken afhandelen en regelen, mail eruit voor Delfts jeugdwerk, mail eruit met opdracht voor flyer MeidenMall, morgen nog laatste spullen shoppen, geld regelen, ...
Tussendoor nog een uurtje in slaap gevallen op de bank. Kon ook allemaal wel.

Morgen pas 's avonds vliegen. Irritant alleen dat de meeste winkels pas 's middags open gaan, en aangezien ik om half 4 weg moet, wordt dat flink passen en meten.

Leuk om te melden dat mede Mall-er en mede JWO-er G. (alias Gi, Gidi, Yogi en/of Yoki) 2 weekjes in mijn huis komt. Nou ja, dat denkt hij dat dat leuk is :-)
Ik denk dat ik stiekem een to-do-list achter laat met allemaal mannenklusjes. Maar ja, zoals een echte huisvrouw betaamt (uch...) wil je dan toch je huis ook weer wat netter achterlaten. Dus mijn to-do-list is op deze manier ook groter en groter geworden.

Maar in het vooruitzicht: mooie blauwe zee, strandje, minstens 30 graden, zonnen, luieren, chillen, duikje in de zee en dan weer van vooraf aan: blauwe zee, strandje, minstens 30 graden, zonnen, luieren, chillen, duikje in de zee, en dan weer van vooraf aan... En dat 2 weken lang.

Ik zeg nogmaals: hiep hiep hoera! Lang leve de vakantie!

Geen opmerkingen: