dinsdag 28 augustus 2007

is er leven na Corfu?

JA! Er is leven na Corfu.

Hoewel het een toffe vakantie was, ben ik blij weer terug te zijn in Nederland.
De warmte brak me de laatste dagen op en ik was constant in een staat van oververhitting of zo. Na woensdag en donderdag al ziek te zijn geweest, was ik ook maandag weer beroerd en zat met een flinke keelpijn (en alles wat daar boven zit ook) in het vliegtuig. Gelukkig wel enigszins geslapen in het vliegtuig.
Daarna bij S. de nacht verder doorgebracht, voordat ze me 's ochtends thuis afzette. Na zo'n enerverende vakantie vielen we natuurlijk niet zomaar in slaap, ook al waren we doodmoe (het was inmiddels half 5). Ouderwets kletsen en giebelen en slappe lach hebben: "nu gaan we echt slapen", 10 tellen later: "nog 1 ding:......".
Uiteindelijk van half 6 tot half 9 gepit, waarna ik naar huis ging en S. naar haar werk. JAMMER JOH!

* Van 40 graden naar de 12 graden die het 's nachts was in Nederland: kippenvel, bestaat dat nog???
* Vandaag echt genieten van de temperatuur hier in Holland: doet me goed!
* ff wennen aan de wc: wat spoelt dat water hard door en ineens moet ik het wc-papier WEL door de wc spoelen ipv in zo'n bakkie gooien
* morgen maak ik een heuse muggenblog, met daarin alles over de mug - waar ik die inspiratie vandaan haal? --> de laatste nacht ben ik zonder overdrijven 15 keer gestoken!!!!!!!! genoeg inspiratie om die mug en zijn leven eens nader onder de loep te nemen

Geen opmerkingen: