woensdag 17 oktober 2007

communicatie

Communicatie op allerlei niveau:

* een leerling schreef masinicht i.p.v. machinist
* een collega schreef over het programma van de bezinningsdagen:
7.30 u: - Facultatief: Meditatief wandelen
ik denk dat ik dan nog heel erg facultatief in mijn bed lig
* Mijn nieuwe laptop en mijn nieuwe mobiel praten een andere taal en daardoor laten fotootjes nog ff op zich wachten.
* Tinguely praat wat mij betreft een hele rare taal. Tinguely; de kunstenaar naar wiens kunst (of beter gezegd schroot???) ik vandaag samen met de leerlingen ben wezen kijken. Die man maakt van allerlei stuf wat een normaal mens weg zou gooien, dingen die draaien en in elkaar over bewegen. Zoals hieronder, maar dit zijn dan de leuke versies. In het museum was het over het algemeen wat vager.Niveau: ben je wel goed wijs? Maar ja, hoe 'onwijzer' hoe meer gewaardeerd als kunstenaar lijkt wel eens. Zal ik ook eens een rood cirkeltje tekenen????? Aan de andere kant: het is toch wel een kunst als je daarmee heel rijk en beroemd kan worden





Geen opmerkingen: