maandag 8 oktober 2007

flow

Je hebt van die momenten: eureka! Dan heb je het gewoon ff. Dan zit je op zo'n flow. In mijn geval de holy flow. Eigenlijk een gebedsflow. Ik vind het ineens helemaal supertof, geniet er van etc. Vanavond Molletje gehad, maar ben ff in de wijk gaan wandelen en heb gewoon 10 minuten voor een basisschool gestaan en daar gebeden. Ik zeg dit niet om punten te scoren of zo, tis meer dat ik er zelf verbaasd over ben. Meestal ben ik niet zo.
Thuis op msn nog een msn-gebed gedaan met een vriend van mij. Was gewoon helemaal de bom. Vind het de laatste week ook helemaal leuk om mensen om gebedspunten te vragen en die voor hen te bidden.

Wie bidt is de baas!

Dus.

Daarom.

Tis gewoon chill ff connecten met God en Hem die dingen te vertellen en hulp te vragen. Tenslotte kan ik het toch niet alleen. En God is God, mijn Papa.

Daarom.

Dus.

Geen opmerkingen: