zaterdag 13 oktober 2007

familyday

Van mijn vrije zaterdag -ze zijn schaars- maak ik tegenwoordig vaak een dagje familie van. Op naar Brabant, dan ben ik er tenminste echt uit en kan ik lekker ff doorwaaien op het voetbalveld. Het was genieten in de zon. Mijn ouders waren er ook. Helaas kreeg de C1 (Stef) er 4 om de oren. Jammer joh. Neef Tom had het beter: 7-2 gewonnen, met 4 doelpunten gescoord. Wouter had vrij.

Vandaag tussen alle wedstrijden door met mijn neven naar de Mac geweest en sightseeing Gorinchem gedaan. Leuk om daar weer eens rond te rijden. Er zijn zoveel dingen veranderd in die stad. Grappig om te zien hoe een stad in beweging blijft als het ware.
Heb mijn oude middelbare school bekeken, daar waar mijn neefje nu zit. Hij heeft les van 3 leraren van wie ik ook les heb gehad. Poe he, dan ben je oud!!!! Gezien de verhalen die hij vertelt over docenten: some things never change...

Geen opmerkingen: