zondag 14 oktober 2007

kanonne

Kanonne zeg. Tsjongejonge, waar mijn hoofd soms zit... ik weet het niet...
Ik zou vanavond alvast eten koken voor morgenavond, we eten dan altijd met de vrijwilligers van the Mall. Ik wilde nasi maken dus had kip en water opgezet. Nu, na ongeveer anderhalf uur kom ik daar weer achter. En aangezien ik altijd snel van A naar B wil, stond het gas zeg maar ook niet echt zachtjes.
Ik dacht al wat ruikt het funny.
De pan was helemaal drooggekookt en al enigszins geblakerd, ik ben al lang blij dat dat ding niet is ontploft of zo. En de kip smaakt naar uitgebakken spek. Dat is dan wel lekker, maar niet helemaal de bedoeling en die nasi wordt 'm natuurlijk ook niet meer.
Strakke actie van Pearl. Ben blij dat mijn hoofd vast zit... Ik ga maar naar bed denk ik, lijkt me veiliger.

Geen opmerkingen: