vrijdag 23 november 2007

dagje

Ik zag 'm gister al een beetje aankomen: was niet helemaal 100% meer op school. Vandaag wakker geworden met een flinke hoofdpijn (geen kater), die vooralsnog nog steeds aanwezig is.
Dus na het ontbijt maar weer even terug gegaan naar bed gegaan. Samen met een boekje wat ik voor de JWO moet lezen: bekeringsverhalen van jongeren en daarop reacties van 6 -ogen (pedag, sociol en nog een paar van die) die het vanuit hun vakgebied becommentarieren. Wel interessant. Anyway, klein beetje gedut, maar niet meer geslapen.

Na het middageten eerst maar eens een bad genomen en onderwijl The Art of Connecting aan het doorlezen (ook voor JWO). Ik houd het er van het aangename met dat wat moet te combineren. Interessant boekje. Sluit aan bij mijn zoutje en lichtje verhaal. Sowieso vind ik het volgende blok bij de JWO erg kicke: evangelisatie. Ik was lichtelijk ingedut bij het vorige blok geloofsoverdracht.
Ik kreeg gisteravond op bed nog een geweldig plannetje voor de zoutjes en lichtjes: glow in the dark. Niet te veel verklappen...

Zometeen ff boodschappen doen want ik ga high T stuf maken voor D-day morgen. Met hoofdpijn dan maar. Vanaaf jeugdgroep bezoeken en naar de verjaardag van Suuz. Zij hoort nu ook bij de club van 30. Hahahaha.

GB

2 opmerkingen:

Blutch-V zei

veel plezier vanaaf!!!
Wij hebben vanaaf een personeelsuitje: een kookstudio, lekker handig met één arm in de mitella! ik zal het eetdeel wel voor mijn rekening nemen.....haha

Anoniem zei

Heee, wat zijn dat voor grappen, zit je hier te verklappen hoe oud ik ben geworden?? ;-)
Ik heb even gelezen hoe het met je gaat. Ik zie ook veel verkoudheid. Balen hee. Ik nu ook al, voor de 3e keer in 1,5 maand. Pfff. Dooeiii