woensdag 21 november 2007

vandaag

Vandaag...

... 2 repetities nagekeken
... Cobra 11 afgekeken met 3e klas, bij de reclame huppelden er ineens een paar blote tieten over het beeld samen met 'zo'n half uitgeklede blote vrouw (was schijnbaar laat op de avond die aflevering en reclame)
... ik weet niet waarom, maar de jongens waren ineens zeer oplettend aan het kijken
... hard aan spierpijn gewerkt bij fysio
... knie nog ff nagekeken, volgens Edje opgezwollen en overbelast, ik zeg gewoon: pijnlijk
... langer over Pijnacker-Rotterdam gedaan, dan over Rotterdam-Schelluinen (voor opzoeken waar dat ligt: klik hier)
... bij ouders kroten met speklap gegeten, mjammie (kindlief wat wil je eten? doe dan maar iets wat ik zelf nooit meer klaarmaak, volgende keer kies ik andijvie of zo, met slavink)
... verrassing bij jarige vriendin in Gorinchem (die van die kerstverlichting in de straat): ineens andere zeeeeeer goede vriendin ook aanwezig
... 101 x gebeld voor kerstmissie, leuk nieuws: we komen in de visie :-), samen met de andere outreach steden

Verder te melden:
* hobby van dit moment: luisteren naar mensen, helemaal geweldig, ik geniet er van
* andere hobby van dit moment: praten met mensen, echt erg leuk
* nog een hobby: mezelf naar bed schoppen, want morgen is het weer te vroeg vroeg

To be verblogd...

Geen opmerkingen: