donderdag 1 november 2007

werken

Ik las van de week de blog van Malie-P, jeugdwerker in Ede, die vertelde dat hij het druk had en deze week aan de 76 uur werk komt. Ik kan er deze week ook aardig wat van.

Maandag van 8.00 tot 22.30. Dinsdag van 7.30 tot 23.00. Woensdag van 8.00 tot 20.00. Vandaag van 7.30 tot 21.00. Morgen van 8.00 tot 20.30. En zaterdag van 9.00 tot 14.30. Zondag ook een uurtje of 5-6. Al met al komt die teller op 79. Haha ik overtref Malie-P.


Het is dan ook een uitzonderlijk gekke week. De KerstMissie is in volle gang qua voorbereiding en dat vraagt deze week gewoon even veel. 'Ineens' moest er nog een D-day-dag (interkerkelijk jeugdwerkersoverleg in Delft) georganiseerd worden. Hiervoor moest een flyer gemaakt worden en een nieuwe up-to-date lijst komen van alle jeugdclubs en jeugdleiders. Veel gebel dus. Studie vroeg ook nog wat aandacht. Op de foto het KerstMissieDelft-team.


Maar het is dus gelukt. Ik zit nu uitgeteld op de bank van Feyenoord te genieten. Daar geniet ik dan nu wel dubbel van. Mijn maagpijn is trouwens opgelost, heb er net een heerlijke Turkse pizza ingestouwd.

Geen opmerkingen: