zondag 11 november 2007

zondag

Vandaag een zware uitslaapdag gehad. Was ook wel nodig. Beetje slaap tekortgekomen door die nachtelijke bezinning van ons. Daarna wat gewerkt voor JWO en tegelijkertijd geluisterd naar radio 1 Feyenoord - Ajax.

Vanmiddag kerkdienst. Voor mijn idee niet heel super, maar de worship kwam wel goed aan. De volgende woorden raakten me:


Your will above all else
My purpose remains
The art of losing myself
In bringing You praise

In my heart and my soul
Lord I give You control
Consume me from the inside out
Lord let justice and praise
Become my embrace
To love you from the inside out

And the cry of my heart
Is to bring You praise
From the inside out
Lord my soul cries out

(Hillsong United)


Laatst hadden we het op de JWO over wat ons vervulling geeft. Ik kom er steeds meer achter dat dat maar een ding is, namelijk Jeuzs gehoorzamen. In mijn leven van binnenuit God liefhebben en van daaruit gehoorzamen en de juiste keuzes maken. In het groot en in het klein.
Het klooster heeft me ook aan het denken gezet op een aantal punten. Knars knars knars, ik ben een en al denkende. To be continued...

Geen opmerkingen: