zondag 2 september 2007

3 lekkere neven

Ik ben in het bezit van 3 lekkere neven: Tom (9), Wouter (11) en Stef (12). Gister was ik weer eens naar Brabant uitgeweken om zuslief, zwagerlief en neeflieven te zien. Waar: op het voetbalveld natuurlijk. Aldaar zag ik de geweldige derby: Woudrichem C1 tegen Sleeuwijk C1. De uitslag: 11-0 voor Woudrichem, waarvan Stef er 2 gescoord heeft. Het was flink genieten geblazen. Woudrichem waste als een mes door zachte boter heen met soms schitterende combi's en acties.
Stef kreeg nog een publiekswissel, want eerlijk gezegd: hij speelde supergoed. Mooie rushes, slalomde iedereen voorbij, lekker snel. Nog een mooi afstandschot vanaf links buiten de 16, maar die spatte boven de rechterkruising op de lat uiteen.


Later hadden we nog schrik. Ik nam een vorkje soort macaroni van het bord van mijn zus (wij hadden wat anders), maar er bleek pindakaas in te zitten. Daar was die weer: de pinda-allergiereactie. Gelukkig had ik mijn medicijnen bij me, anders hadden we naar het ziekenhuis gemoeten. Ik was wel ff wazig verder die middag, toch wel aanslag op mijn lichaam - zowel allergie als medicijnen-, maar gelukkig weer overleefd. Natuurlijk, haha (got some work to do here on this earth).

By the way: Tom en Wouter hadden ook gewonnen allebei met 7-2. Lekker hoor.

Geen opmerkingen: