dinsdag 25 september 2007

een dag uit het leven van...

6.45
De wekker dreigt af te gaan, voordat het de ingeprogrammeerde cd lukt om herrie voort te gaan brengen, heb ik 'm al een klap op zijn hoofd gegeven, resultaat: 7 minuten extra snoezelen. Met een beetje geluk mag die om 6.52 wel herrie gaan maken en kan ik langzaamaan ontwaken.

7.00
Vaste routine: opstaan, toilet (+ handjes wassen), brood uit de vriezer halen, douchen, aankleden

7.30
Ontbijt klaarmaken: cornflakes + yoghurt en schuiven maar, onderwijl laatste gebeurtenissen in de wereld bekijken bij het journaal.

7.40
Van alles en nog wat: bijbel lezen, bidden, brood smeren, haar doen, tanden poetsen, appel en ontbijtkoek in tas.

8.00
Richting school.

8.30
Op school: opnieuw wakker worden (ik heb daar altijd 2 rondes voor nodig), bakje thee, mail checken, spullen pakken, collega's spreken.

8.40
Op tijd richting Het Museum, want das een endje lopen, ik wil natuurlijk niet te laat komen.

8.45-15.35
Lesgeven aan pubers, tieners, etterjes, lievertjes, dyslecten, mensen, irritantjes, stille willi's, grappenmakers, huiswerkontduikers, strafwerkmakers, sproetenkoppen, oplettenden en eigenwijzo's.

15.35-16.30
Werken voor school: nakijken, voorbereiden, dingen kortsluiten met collega's, kopieren, mailen, besprekingen, vergaderingen, lachen, gieren & brullen.
(Overigens ik heb ook werkdagen tot 2 uur, half 10 beginnen, maandag maar 1 lesuur, het varieert dus.)

16.30
Mijn 2e leven begint: vaak even langs bij the Mall om wat te bespreken of te checken. Zo niet dan naar huis om voor mijn studie of jeugdwerk van alles en nog wat te doen.

17.30
Eten koken.

18.00
The A-Team + eten naar binnen schuiven. Daarna ausbauchen.

19.00
Tweede leven vervolgt zich: huishouden doen, boek lezen voor studie, bijbel lezen & bidden, achter de computer wat stuf doen: mailen en verslagen schrijven en opdrachten maken, chillen, onderwijl msn-en en blog schrijven, muziekje aan en gaan met die banaan. Van alles en nog wat dus.

23.00
Richting bed: tijd voor snurkie snurkie.

Geen opmerkingen: