zaterdag 29 september 2007

YfC trainingsevent

Gisteravond en de hele dag vandaag was ik in Woerden op het YfC-trainingsevent. Ik maakte de volgende dingen mee.

* Al 3 weken lang riep ik dat ik alleen op zaterdag zou gaan, vrijdag zou ik lekker chillen, ik had geen zin in drukte. Echter: ik had gister zo'n ontzettende zin, dat ik maar wel ben gegaan

* Wat rijdt een auto met een pannakooi in de aanhangwagen erachter ontzettend langzaam! Pffff......

* Aangekomen mocht ik zomaar meedoen met Ministry: chill :-)

* Ontzettend veel bekende mensen gezien. Hier komen ze: ...., nee dat is te veel om op te noemen. Maar leuk om te merken hoe ik door de jaren heen veel mensen heb leren kennen: YfC-ers, Youth Alpha people, Rock Solid gasten, The Mallers, meidenwerkers, Delftenaren (nieuwe D-dayers ontmoet) & niet te vergeten: mede/oud JWO-ers. Het was een grote gezellige boel en ik heb me ontzettend vermaakt.

* Daarnaast was het programma ook in orde. Wat The Mall issues besproken tijdens de 2 tracks en een workshop team leiden en een workshop jeugdwerk op school gedaan.
Dat deze erg interessant waren kun je aan de foto zien.


* Wat ietsje minder was, was de rit naar huis om thuis te slapen. Bij Gouda konden we verder via A12 of A20/A13. Ik ga zelf altijd via Den Haag, maar mijn chauffeur nam Rotterdam. Waar we vervolgens in een file vanwege WWZH belandden die 3 kwartier duurde (wegwerkzaamheden). We waren dus pas om 2 uur thuis en moesten vanmorgen alweer om half 7 op. Beetje jammer.

* De worship was lekker. Hopelijk vond God dat ook (de worship in ons hart bedoel ik). Nog mooi praatje gehoord over identiteit in Christus, heel basic, maar dat is juist de kern. Was supergoed. Doe ik morgen wel ff als zondagse overdenking.

Al met al was het een gezellige en okeje training!

Geen opmerkingen: