maandag 17 september 2007

zomaar wat dingetjes

* gister voor het eerst in 3,5 jaar niet naar de kerk geweest, 's ochtends verslapen - ik zou eigenlijk naar de bevestigingsdienst van medestudent Arjo gaan, hij is kerkelijk werker geworden, hoera, beetje suf dus - 's middags had ik verjaardag in Houten van goede vriendin M, leuk om iedereen weer te zien, maar kon dus niet naar mijn eigen afgebrande kerkje


* gisteraaf vet goed msn-gesprek met vriendin Nees ( is haar bijnaam hoor), die ik 3 jaar terug heb leren kennen in Nijmegen tijdens Athletes in Action sportevangelisatie, sindsdien zijn wij goede msn vriendinnen, met vaak een de-diepte-in msn-gesprek. Zo ook gisteravond. Truth reigns!!! Ze pompte mij vol met waarheden uit de bijbel waar ik gewoon niet omheen kon. Ontdekt: Jesaja 49 (zelf lezen, kom ik misschien nog wel op terug deze week). In ieder gevaal: was erg goed en leuk.


* vanmorgen vette stress in de auto, zo dan dat wil je echt niet - ik had om 9.15 een afspraak in de Bilt, toen ik om iets over 8 de A12 op reed stond er al snel file van Zoetermeer tot Bodegraven vanwege een ongeluk. Welke binnendoorroute ik ook probeerde overal was het vol. Om 9 uur pas Bodegraven voorbij en toen echt ontzettend te hard over de A12 verder gescheurd. Was er wel om 9.25. Schrompie.


* vanmiddag gedate met collega Irene over een project wat we binnenkort op school gaan doen, we zijn tot leuke resulaten gekomen, doet een mens goed


* ik vind mensen leuk. Kan echt erg genieten op het moment van samen zijn met anderen. Gewoon de interactie, de connectie, wat we dan ook samen doen, het samen delen van het leven. Klinkt wel erg geitenwollensokkenachtig, nou ja, boeiend, is gewoon wel zo. Jullie zijn gewoon lief :-)


Geen opmerkingen: