woensdag 13 februari 2008

Gi-Fi-ets

Hieronder zie je de Gi-Fi-ets. Ofwel: de fiets van Gi(deon). Zaterdag was hij jarig en vandaag gingen E en ik een fiets voor hem kopen als verjaardagscadeau, omdat Gi sinds hij in Delft bivakkeert nog steeds geen fiets heeft. De voorpret is altijd leuk. Ik ging op vooronderzoek bij een huisfietszaakje bij mij om de hoek. Ik zal ff reclame maken voor die man, want hij heeft goede fietsen voor niet duur: cloostermanfietsen. Daar stond een leuk damesfietsje. Vervolgens hebben E en ik plannen gesmeed en dat ding gekocht. Maar die moest natuurlijk wel ff gepimpt worden. Terwijl de Mallmannen aan het vergaderen waren, sneakte ik die fiets aan de andere kant van the Mall over het hek bij LW waar gelukkig J aan het werk was zodat ik naar binnen kon. Bij LW heb ik de fiets gepimpt en op ons afgesproken tijdstip hielden de mannen pauze en werd Gi verrast met zijn Gi-Fi-ets.
Dat zag er zo uit: Natuurlijk nog ff lang zal die leven gezongen (ik denk overigens dat dat wel gaat lukken, ik vermoed zelfs een eeuwigheid :-) en toevalligerwijze met taart, was dat zomaar erg leuk. Als het goed is ondergaat de Gi-Fi-ets nog een echte pimp. In het kader van participatie met de jongeren moet Gi binnen 2 weken er samen met jongeren een the Mall Gi-Fi-ets van gemaakt hebben. Wordt vervolgd dus met plaatjes en zo.

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik vind het helemaal cool:)