woensdag 6 februari 2008

snelle blog

Vandaag ff een snelle blog tussendoor. Wat kan ik vertellen? MeidenMall was erg grappig maandag. We hebben karaoke gedaan via een groot scherm. We hadden vette lol.
Gister eind van de middag weer kniefysio, vandaag doet ie het helaas niet zo prima, misschien iets te heftig bezig geweest. Er was namelijk een nieuw aparaat waar ik goed stabiliteit op kon oefenen, maar was wel erg intensief.
Gisteraaf bijbelstudie bij the Mall, was tof, ging over gebed. Ik kwam tot de conclusie dat Jezus in de hof van Getsemane helemaal zijn hart opent voor God de Vader met daarin al zijn angsten en pijn, en tegelijkertijd dat Hij zich helemaal over kan geven aan Gods wil. Dat vind ik een knappe combi. Ik vind het nog wel lastig om mijn emoties te temmen en tegelijkertijd ze op een goede, gezonde manier de ruimte te geven. Sowieso gisteraaf op bed nog over liggen te filosoferen dat het waarschijnlijk een stuk makkelijker wordt om je over te geven aan Gods wil als je ten diepste Gods karakter kent, dan weet je ook meer dat die wil gebaseerd is op liefde en het beste voor ogen hebben voor de mens (Jeremia 29:11).
Maar was iig tof om met elkaar bezig te zijn daarmee en daarna hebben we nog uitgebreid gebeden.

Kmoet zeggen dat afgezien van maandag school aardig relax is tot nu toe deze week. Valt me op dat leerlingen erg open naar me zijn, en ook contact met collega's is zeer goed. Das leuk, geniet ik van. Ik ben een beetje aan het leren om mijn werk af en toe aan de kant te zetten en er gewoon te zijn voor de mensen om me heen. Schijnt te werken. :-)
Verder is beetje stilte voor de storm; ik heb mega zin in zaterdag, ben nu daarnaartoe aan het chillen.

Laters.

Geen opmerkingen: