maandag 25 februari 2008

yo

Vanmorgen moest ik allemaal van die nare telefoontjes plegen naar van die instanties die je dan heeeeeel lang in de wacht laten staan. Dat vind ik zo ernstig irritant. Dat zijn dan van die half vrolijke liedjes, alsof dat alles minder erg maakt; Simon & Garfunkel, kerstliedjes zonder kerst, zoetsappige jaren 80 hits. Bluh.
Maar goed, de telefoontjes liggen achter me en dat is een lekkere start van de vakantie. Rest me nog 5 dagen luieren, sporten, boeken lezen, JWO-en, fysio-en, chillen, afspreken met vrienden, etc.Gisteravond en vannacht eindelijk 'de vliegeraar' uitgelezen. De eerste helft heb ik 2 weken over gedaan, de 2e helft in 1 avond/nacht uit. Was dan ook aanzienlijk beter. Maar wel een zielig verhaal. Soms erg ranzig. Ik ga er verder niks over vertellen: gewoon lezen.

O ja: ik heb de Sampie blogcontest gewonnen :----). Check Sampie.

Geen opmerkingen: