woensdag 13 februari 2008

VOTE LIAN

De verkiezingen in de VS zijn er niks bij. Komende week, met als sluitingsdatum volgende week donderdag 21 februari, kan er via Sampie's blog gestemd worden op Ruben of mij.

Waarvoor kan je kiezen dan? --> voor wie de beste gastblog heeft geschreven op Sampie's blog.

Wat moet je daarvoor doen? --> even een reactie schrijven onder het stukje 'Ruub of Lian?' op Sams blog. EN DAN DUS OP MIJ STEMMEN HE???!!!!

Word ik dan president als ik de verkiezingen win? --> nee, maar ik krijg wel een blogoverlevingspakket, met vanalles en nog wat er in voor tijdens het bloggen. Daarnaast natuurlijk de ultimate prestige: de titel 'beste gastblogger'.

Dus neem deze kleine moeite en vote Lian: klik om naar de votes te gaan.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heej, ik heb gestemd hoor!

Maak je voor mij dan even een linkje aan naar mijn site www.gospelfreak.nl? Thnx!