zondag 10 februari 2008

rechten


Vaste liandelftblogbezoekers verdienen natuurlijk wat extra rechten. Zo mogen zij aangeven wat ze graag lezen en/of zien. Vandaag hoorde ik dat G elke ochtend op haar werk begint met een vast rondje: mail, nieuws en liandelft.blogspot. Dit laatste vanwege de vaak vrolijke noot en dat is een goede tegenhanger voor de 2e: het nieuws. Om haar morgenochtend te verrassen en zeer blij te maken, heb ik haar manlief op de foto gezet. G, dit speciaal voor jou, zo kan je extra genieten (alhoewel, of je heel erg blij wordt van deze foto dat betwijfel ik, maar denken aan hem kun je dan wel).
Voor alle andere vaste lezers: ik stel voor dat je even een reactie achterlaat met je naam en je wens, en je weet het he: mensen blij maken is 1 van mijn favoriete hobbys, dus dan komt het vast goed.
Later.

3 opmerkingen:

Ruben zei

mijn wens is de wie-schrijft-de-beste-gastblog-op-sam-of-saam.blogspot.com-contest winnen!

maar ik gun 'm jou ook van harte!

Sam of Saam zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Sam of Saam zei

En wie gaat hem winnen?
Misschien geeft niemand gehoor aan mijn dringende oproep voor nominaties!