maandag 11 februari 2008

monday

De afgelopen weken was de maandag een beetje ernstig om doorheen te komen, maar vandaag viel dat mee. Op school aangekomen bleek er een roosterwijziging voor iedereen in werking te zijn getreden waardoor ik het eerste uur (dat begint op het asociale tijdstip van 8 uur) les had moeten geven. Helaas wist ik dat niet en zat de helft van de klas dus voor niks vroeg op school. Daarbij bleek dat mijn 1e uren van woensdag en donderdag verdwenen zijn; één is in een tussenuur gepropt, de ander had ik dus net (niet) gehad. DIT HOUDT IN DAT IK DEZE WEEK NIET OP DAT BELACHELIJKE TIJDSTIP VAN 8 UUR VOOR DE KLAS HOEF TE STAAN.

Toen was mijn dag goed. Want die 8 uur is een psychologische kraker voor mij. Dit verandert heel mijn perspectief, nu maar hopen dat het de volgende 2 blokken ook zo is (heb mijn twijfels), maar voor de komende weken zit ik iig goed.

Vanaaf hadden we met de MeidenMall filmpie gekeken: a cinderella story. Echt een vette 9. Superlol, romantisch, onverwachts, spannend, enigszins inhoud, grappige up to date van het sprookje, schattig einde en een lekkere hunk in de hoofdrol. Wat wil een MM nog meer? De meiden vonden het ook tof, en dan ben ik tevreden. Zo simpel is het leven.

2 opmerkingen:

Sam of Saam zei

Echt van die meeeeeeeeeeeeeisjesfilms kijken jullie! :-P

Li zei

wij zijn ook van de meisjes

dus