dinsdag 26 februari 2008

vandaag

Vandaag was vandaag, dinsdag. Poging tot uitslapen, weg doezelen, nog ff liggen, omdraaien, wegdoezelen. VAKANTIE!!!!

Fysio voor knie. Laatste keer. Helpt toch niet, dus kan beter stoppen. Wel me heel erg uitgesloofd, was wel lekker.

Nieuwe rage: tosti. In de vakantie (zoals nu) lekker makkelijk tussen de middag en lekker lekker.

Ouders gebeld, spontaan daarheen gegaan. Met mijn pa een legpuzzel gefixt, gekletst, opgeruimd huis bewonderd en nog wat overige restjes mee naar Delft gecharterd, gegeten, voetbal gekeken en weer terug. Onder overige restjes valt ook mijn oude key-board. Lijkt me kicke om weer wat te pingelen. Alleen is het stroomsnoer zoek, dus daar moet ik nog een oplossinkje voor verzinnen.

Bedacht dat ik mijn huis ga change-en. Het idee is dat ik mijn voormalige computerkamer wat ga herinrichten. Hoe precies weet ik nog niet, maar ik ga het wel doen. Leuke actie voor deze week.

Voor nu: bluh moe. Niks meer doen, straks lekker nestje in.

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Lian, Nog gefeliciteerd met je overwinning als Gastblogger! ;-) Geniet lekker van je vakantie deze week. Enne...vordert je toekomstplan al een beetje? groetjes Sonja